Administratiekantoor Rotterdam

  • Home
  • Informatiepagina's
  • Administratiekantoor Rotterdam

Zoekt u als particulier een administrateur nabij Rotterdam? Kost het bijhouden van de administratie u te veel tijd of vindt u het ingewikkeld? Een betrouwbaar administratiekantoor is dan een uitstekende oplossing. De ervaren administrateurs van HEJO Advies & Administratie zijn u graag van dienst. Voor zowel particulieren als VVE, ZZP en MKB zijn wij de ideale oplossing. Uiteraard blijft u steeds op de hoogte van de stand van zaken en is er regelmatig contact. Wilt u meer weten over onze manier van werken? Bent u benieuwd naar de tarieven? Verstuur het formulier dat u vindt op onze website of bel met een van onze medewerkers. Een e-mail sturen is ook mogelijk. Op werkdagen reageren we binnen 24 uur.
 

Jaren ervaring met administratie in Rotterdam en omstreken

Zoekt u een administratiekantoor in Rotterdam en omgeving, dan bent u van harte welkom bij ons kantoor in Gouda. We hebben al jarenlang ervaring op het gebied van advies en administratie. Ons kantoor is opgericht door Henk de Jong. Vandaar ook de naam van ons kantoor. Inmiddels zijn al heel wat klanten u voor gegaan en mogen we voor veel bedrijven, zelfstandigen, verenigingen en particulieren de administratie verzorgen. We zijn gevestigd in Gouda, maar opereren in de gehele regio Zuid-Holland. Uw complete administratie is bij ons in goede handen. Deskundigheid, onafhankelijkheid, nauwgezetheid en betrouwbaarheid zijn erg belangrijk bij ons. Wilt u alleen de belastingaangifte uit handen geven? Ook dat is mogelijk. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. We bespreken dan samen alle mogelijkheden.
 

Afspraak maken met administrateur Rotterdam

Wenst u de administratie in Rotterdam en omgeving volledig te delegeren, dan wilt u uiteraard weten met wie u te maken heeft. Vertrouwen is hierbij erg belangrijk. Wilt u meer te weten komen over onze medewerkers en onze manier van werken? Wij komen graag bij u langs voor een kennismakingsgesprek en voor advies. Het is aan u waar de afspraak plaatsvindt. U bent van harte welkom op ons kantoor in Gouda. Het is daarnaast ook geen enkel probleem voor ons om naar uw locatie te komen. Bespreekt u uw wensen en uw vragen liever telefonisch, dan is dat ook goed. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar. Vul ook gerust het contactformulier in als u een afspraak met ons wilt maken. Op werkdagen laten we binnen 24 uur van ons horen. Uw administratie is bij ons in goede handen.

 

Share our website